Gyakori kérdések









Válaszok:


Vissza

  • Mi az előnye az online rendelésnek?

  • Az online rendelés előnyei közé tartozik:
    - a megrendelések bármikor regisztrálhatók, feldolgozhatók a webhelyen történő regisztráció sorrendjében;
    - sokféle termék közül választhat;
    - összehasonlíthatja és használhatja a különböző online eszközöket a legjobb döntés meghozatalához;
    - követheti a wunderhaff.hu webhelyen leadott rendelés útvonalát közvetlenül az ügyfél fiókjából;
    - nem kell mozogni, mindent megtehet a számítógép előtt;
    - a legalacsonyabb árakkal rendelkezik, amelyeket az ügyfélnek küldünk, mivel alacsony költségeink vannak;
    - igénybe vehet egy speciális online tanácsadást;
    Vissza

  • Milyen telefonszámot kell hívnom a megrendeléshez?

  • Hívja a +36.212.010.205
    Javasoljuk azonban hogy használja az online rendelési rendszert, mert üzemeltetőink elfoglaltak lehetnek. Ezenkívül az online rendelések elsőbbséget élveznek.
    Vissza

  • Hogyan tovább, ha hibás számlázási információim vannak?

  • Ha összetévesztette a számlázási információkat, és a számla megfelel az aktuális hónapnak, hívja a ügyfélszolgálatot a +36.212.010.205 telefonszámon, vagy küldjön egy e-mailt a következő címre: kontakt@wunderhaff.hu -ra.
    Vissza

  • Hogyan járok el, ha nem kaptam meg a számlát?

  • Minden termékről számlát küldünk. Ha nem kapta meg a számlát, hívja a ügyfélszolgálatot a +36.212.010.205 telefonszámon, vagy küldjön e-mailt az kontakt@wunderhaff.hu címre.
    Vissza

  • Lemondhatok vagy módosíthatok egy rendelést?

  • Csak abban az esetben módosítható ha még nem küldték el. Módositás lehetséges a +36.212.010.205 telefonszámon. Ha a megrendelés kiszállításra került, a megrendelés már nem módosítható vagy törölhető.
    Vissza

  • A megrendelt termékek le vannak zárva?

  • A feladott csomagok le vannak zárva és szigetelve. Biztosítva vannak és a futár nem férhet hozzá.
    Vissza

  • Milyen fizetési módokat fogad el?

  • - előfizetés banki átutalással nyomtatvány alapján; ebben az esetben a termékek kiszállítása csak a pénz számlára történő befizetése és a raktárkészlet visszaigazolása után történik;

    - Teljes biztonsági feltételek mellett fizethet online Visa, MasterCard, Maestro stb bankkártyákal.

    - A csomag átvételekor készpénzben fizethet a futárnál
    Vissza

  • Hogyan kapom meg a rendelést?

  • A megrendelt termékek a gyors futár segítségével érkeznek meg Önhöz.
    Vissza

  • Mennyibe kerül a szállítás?

  • Amennyiben a termékek futárral történő kiszállítását választja, a szállítás költsége 1500 Ft., függetlenül a rendelés értékétől.
    Vissza

  • Mennyi ideig szállítják ki a rendelést?


  • Az egyes termékek szállítási ideje (a választott szállítási módtól függően) egyes termékek oldalán van megadva, vagy telefonos szolgáltató kérésére közölheti.
    Több termékből álló megrendelés esetén, a megrendelés szállítási ideje, a termékek szállítási ideje közül a leghosszabb érvényes.
    Az általunk közölt információk tájékoztató jellegűek és olyan tényezőktől függnek, amelyeket nem tudjuk befolyásolni (futárszolgálat, időjárási körülmények, termék szolgáltató, útviszonyok stb.)
    Vissza

  • Hogyan kell eljárni ha a rendelésemet nem szállítják ki az oldalon megadott határidőn belül?

  • Ha a megadott határidőn belül nem érkezik meg a csomag, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot további részletekért.
    Vissza

  • Mit tegyek ha a megrendelt terméktől eltérő terméket kapok?

  • Közvetlenül a csomag átvétele után küldjön egy e-mailt az kontakt@wunderhaff.hu címre és néhány fényképet, az adataival és a helyzet néhány részletével együtt.
    Vissza

  • Hiányozik termékek a rendelésből. Hogyan tovább?

  • Közvetlenül a csomag átvétele után küldjön egy e-mailt az kontakt@wunderhaff.hu címre és néhány fényképet, az adataival és a helyzet néhány részletével együtt.
    Vissza

  • Az egyik megrendelt terméket sérülten kaptam meg. Hogyan tovább?

  • Közvetlenül a csomag átvétele után küldjön egy e-mailt az kontakt@wunderhaff.hu címre és néhány fényképet, az adataival és a helyzet néhány részletével együtt.
    Vissza

  • Mikor kapom meg a csomagot?


  • A csomag átvételének időpontja a futárszolgálat sorsolásától függően történik, és munkaidőben bármikor lehetséges.
    A csomaghoz nincs lehetőség kedvezményes szállítási időt választani.
    A csomaggal kapcsolatos adatainkat (csomagkövetési szám, futár elérhetőség stb.) e-mailben küldjük el Önnek (ha érvényes e-mail címet adott meg). A szállítással kapcsolatos további részletekért forduljon a futárhoz.
    Amint a csomag elhagyja raktárunkat már nem tudjuk befolyásolni annak menetét.
    Vissza

  • Hogyan küldhetem el a terméket a szervizbe?

  • Eseti alapon a jótállás akár Magyarországon, akár Romániai szervizben is vállalható. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az kontakt@wunderhaff.hu e-mail címen és mi segítünk Önnek a termék jótállási javításához szükséges információkkal.
    Vissza


  • Ne aggódjon, a garanciát az adószámla alapján vállaljuk. Még ha nem is kapott jótállási jegyet, akkor is részesül a jótállásból.
    Vissza

  • Van-e jótállás a újrazárt termékekre?

  • Igen, az újrazárt termékekre vonatkozik a garancia, kivéve, ha a termékoldalon egyéb előírások szerepelnek.
    Vissza

  • Minden termék garantált?

  • Nem, a fogyóeszközöknek minősített termékekre nem vállalunk garanciát. Ezenkívül a termékeken vagy a szállítási készleten belül a fogyóeszközökre nem vállalunk garanciát.
    Vissza

  • Mennyi ideig küldhetem vissza a terméket?

  • A csomag átvételétől számított 14 napon belül.
    Vissza

  • Milyen lépések szükségesek a visszaküldéshez, ha nem vagyok elégedett a termékkel?

  • Az első lépés az, hogy elküld egy e -mailt az kontakt@wunderhaff.hu címre. A visszaküldéssel kapcsolatos további információkat itt találhat.
    Vissza

  • Visszaküldhetem a wunderhaff.hu oldalon vásárolt termékeket?

  • Igen, a visszaküldés bármely termék esetében lehetséges, a jogszabályoknak megfelelően. A visszaküldéssel kapcsolatos további információkat itt találhat.
    Vissza

  • Jogosultak-e visszaküldésre a zárt termékek?

  • Igen.
    Vissza

  • Meddig kapom vissza a pénzem, ha visszaküldi a terméket?

  • A pénz visszaküldésének törvényi határideje 14 nap, a visszaküldésről bővebben itt tájékozódhat.
    Vissza

  • Felhasználhatom a visszaküldött termékből származó pénzt új rendelés leadására?

  • Igen.
    Vissza

  • Az árak alkuképesek?

  • Az oldalunkon feltüntetett árak pontosítottak. A kedvezmény csak 2000 EUR feletti megrendelés esetén adható, ügynöki egyeztetés és érvényesítés után.
    Vissza

  • Meddig érvényesek az ajánlatok?

  • Ajánlataink érvényességi ideje (függetlenül a továbbítás módjától: levél, formaszámla stb.) 3 nap.
    Vissza